dimarts, 4 de juny del 2013

Les pluges de Castamere














Les pluges de Castamere ja han caigut... i ens han deixat ben xops...  Els xicarrons del Nord deien que només era xirimiri, però diria que estan empapadets...

Hi ha Sèries i sèries.... hi ha Llibres i llibres. Quina obvietat, veritat?
Ahir vam assistir a un dels capítols més impactants de la sèrie/llibre. Sembla que els seus creadors, són una mica fetitxistes, i es guarden el "xupinazo" per l'antepenúltim capítol (el 9è) de cada temporada per assestar el cop definitiu... i deixar a la gent planxada al sofà fins la setmana següent. És una bona manera d'enganxar a la gent, doncs no m'imagino veure capítols així, i haver d'esperar 1 any a veure com segueix la història.
I capítols així, o et fan abandonar o et fan voler més i més i més...
Això em va passar a l'inici de la sèrie. Ràpidament vaig entendre, que havia de llegir els llibres en busca de venjança, i no esperar a que els cabrons juguessin amb els meus sentiments. Què vaig aconseguir? doncs que el sr. Martin fos el cabró que jugués amb els meus sentiments.
Ja sé que no es pot tenir tot... però es podria inventar un dispositiu per esborrar de la meva ment tot el que llegeixo, i poder-me sorprendre quan ho torno a viure/veure per la tele?
Juego de Tronos és la Champions league. I els finals de temporada són les finals de Wembley. I tot i que aquest partit ja l'he viscut... no em deixa de posar la pell de gallina...
llarga vida a Game of Thrones!


P.D.  Els Lannisters són el Madrid i els Stark són el Barça? .... ufff lo que s'haurà de patir!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada