dilluns, 4 de novembre del 2013

Gravity

El que m'ha passat no sé si és de Paranormal Activity o de Gravity. Ahir vaig menjar fesols. Feia temps que no en menjava i sembla ser que el metà ha produït una reacció extranya al meu cos. M'he despertat de la migdiada levitant. Es veu que he dormit a un metre per sobre de terra... Semblo un globus del Viena...


























...quan m'he despertat, pensava que em fotia una nata... però res mes lluny de la realitat.
He aconseguit controlar la ingravidesa. Ara sóc la Sandra Bullock de Tarragona.Tinc un do. I aquest do s'ha d'aprofitar mentre em duri el gas.














Ara sé el que és ser un astronauta.  Per menjar, en comptes de capsules concentrades, tinc panallets de la mama. I he notat que quan me'n menjo un de codonyat tinc "corda" per anar flotant fins al menjador...















Quan vagi al lavabo, ja us explicaré si les boles de xocolata surten volant per tota la casa. Però això tardarà, que es veu que el codonyat restreny...
.... no res! que vaig a meditar una estona ... i a veure si demà encara dura l'efecte fesol. Si és així, potser em trobeu fent uns "largos" pel carrer, en comptes de la piscina del Serrallo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada