dijous, 30 de gener del 2014

La setmana en 10 Skrits


Aquí va un resum setmanal en 10 Skrits ( skrot+ tuits... original, eh?? )

1. Gràcies al diari ABC, descobreixo "como se evita la masturbación". Gràcies al prestigiós diari estalviaré en oculista i en pastilles clerasil pels grans de la cara.

2. Després d'uns dies malaltó, ja torno a estar en plena forma. Això sí, a les p*tes llagues de la boca, com els hi costa marxar! No hi ha res com estar malaltet, per petar-se el Candy Crush.

3. El Barça ... m'ho sembla a mi o ha perdut interès? ultimament m'adormo a cada partit.

4. Veig "la gran estafa americana"... que segons diuen és una de les favorites pels oscars. Doncs jo li dono un 6 i gràcies.

5. Mongolo... vull dir Montoro diu que canviarà la manera de calcular les balances fiscals. Pel que sembla els catalans estem subvencionats, i gràcies a la solidaritat, podem anar passant. Vol dir que els interessa que marxem perquè som un llast... ?

6. Winds of winter, l'esperat 6è llibre de "cançó de gel i foc" sembla que es retrassa fins al 2015...com a mínim! que faig? em tiro pel balcó o rellegeixo els llibres buscant missatges ocults ?

7. Aplicacions per android com "SeriesDroid" o "YonkisDroid" em fan recordar que la plebe estem a anys llum dels seguidors de l'Steve Jobs... com a mínim en pirateria :D

8. El Nàstic empata a casa... i s'allunya a 7 punts del play-off. Sempre ens quedarà el consol de quedar per sobre del Reus.

 9.Veig "El lobo de Wall Street". La veritat és que m'ha agradat molt. Ara ja només falta que Scorsese faci bones pelis que durin menys de 3 hores... costa tant?

10. True Detective. Aquesta és la sèrie de l'any. Una obra mestra, amb un gran Woody Harrelson, i un Matthew McConaughey impressionant. Si teniu l'oportunitat, val molt la pena.... en V.O.!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada