divendres, 25 de juliol del 2014

Coses que fan ràbia

Hola noies i nois! Que tal l'estiu... Bé? Doncs jo també....disfrutant dels meus 30 dies de festa! Què, faig ràbia? Doncs ho sento, però a l'Agost ja me'n fareu valtros de ràbia!!!

...i parlant de ràbia, us diré una de les coses que em fot més ràbia. Els p*t∅s surtidors de gasolina que sempre agafo i que quan apretes el "gatillo" per posar la gasolina salten i es paren. A cada manxada... Clack! I es paren. I ara em direu: és un sistema que es desenganxa, té truc, i quan el saps, la mànega torna a funcionar. Doncs no! M'he tirat 5 minuts per posar 30€ a base de clicks, i tinc agulletes a la mà de tant de manxar. Cony! Que sembla que munyi una vaca en comptes de posar gasolina!
...no res...que millor aneu en bici!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada