dimarts, 13 de gener del 2015

Acció!

Estimats fidels seguidors, us presento la meva nova adquisició... cortesia del rei blanc!

Un altra càmara???  doncs sí, un altra càmara, aquesta per anar a fer l'indio, per grabar quan plogui, per "jugar" amb càmares lentes, per fer time-lapses, i per banyar-me amb ella, i grabar els peixos de colors de les platges de Tarragona :D

D'anàlisi, no en puc fer massa perquè encara estic esperimentant.  El que sí puc dir és que necessito més espai! Per si no en tenia prou amb la réflex, a cada cop de click, tinc 200 mb més que guardar.

Perquè no una gopro? després de voltes i voltes, reviews i comparatives, em vaig decidir per la Sony As100v, que no té un nom tant atractiu com Gopro, però que em servirà igual i m'hi deixo 100 euros menys. Graba a 1080p, a 60 frames per segon, que per començar, el meu mòbil ja no és capaç de reproduir. El que em va fer decidir va ser l'estabilitzador d'imatge, per si m'agafa pàrkinson. Les altres xuminades, nfc, wifi, bluetooth, gps, timelapse, etc. són de més a més.
Primera prova de foc: DIMECRES! ... i hasta aquí puedo leer... ;)

3, 2, 1, ...Acció!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada