dimarts, 14 d’abril del 2015

en sèrie

Ara que Game of thrones ha tornat a les nostres vides, tornarem a sentir que "l'hivern s'acosta"... però ja anirà bé per contrarrestar el caloret de l'estiu, el caloret faller.

No comentarem res de la sèrie, no sigui cas que ningú se m'emfadi. Es veu que s'han filtrat per internet 3 o 4 capítols que ja es poden descarregar. Jo com a bon sibarita, m'esperaré per degustar-los setmana a setmana. Per què voldria saber què collons passa al següent capítols, si ja m'he llegit els llibres!?

....i navegant, navegant, he anat a petar amb una pàgina ( http://tiii.me/  )      que et calcula els dies/hores que has passat mirant sèries. Els resultats, fan por!!!
només he posat The Walking dead, house of cards, allò, allò, the Newsroom, búscate la vida, the IT crowd), the Office, Breaking Bad, the Wire, Fringe, Lost, 24, Los Soprano.... i evidentment, Game of thrones.

 Resultat: 31 dies mirant sèries!!! i això que no he comptat ni el 10% del que he mirat...m'hauré passat 1 any mirant sèries?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada