dijous, 15 de març del 2018

Als núvols

Ja fa dies que vaig tenir un problema informàtic. Llei de Murphy: va ser comprar-me un disc dur per poder tenir les tones de fotos i videos a bon "recaudo" i espatllar-se el disc dur vell mentre les estava copiant.
Després d'intentar-ho tot, no hi ha res a fer amb el disc. No es pot recuperar... bueno, pagant sant Pere canta, però  no ens passem.
Rebuscant tarjetes SD, portàtils, papereres de reciclatge i núvols diria que he salvat un 95% del material.
Tornarà a passar? Segurament. Això si, que quan passi no m'agafi amb els pixats al ventre.
M'hauré de copiar un altre disc dur per duplicar la informació i núvol a sac. Sabem que Google no hauria de tenir les meves fotos  però em sabria més greu perdre-les per sempre. Per tant, i per experiència propia... Activeu l'emmagatzematge il·limitat al Google Fotos i pugeu-hi el que no vulgueu perdre!
Salut i fotos!... I núvols!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada