dissabte, 20 de maig del 2017

Stage de pretemporada: etapa 2 - Gaztelugatxe

Més calmadets i més descansadets, ens aixequem ben d'hora ( l'Apiretal fa miracles!!!). Però per variar... El ben d'hora es converteix en un.... Que ens tanquen el menjador per esmorzar!!! Per sort esmorzem com bous... Bueno, deixem-ho en que jo esmorzo com un bou i anem a fer un altre tastet de Bilbao.
Ens espera el museu Guggenheim... I la Berta espera amb candaletes veure l'aranya gegant de l'entrada. És una friki dels animals i dels bitxos... I ens encanta!
















Ens donem per satisfets i anem a veure una mica de mar. A mi em feia gràcia anar a un lloc de la costa que em va impressionar en fotos... del rodatge de Joc de trons! ( temporada 7).I com que tinc una dona que val un imperi...acabem anant-hi.  Es diu San Juan de Gaztelugatxe...  I la veritat és que ha valgut MOLT la pena.










Després de menjar amb al restaurant amb vistes als penya-segats, m'he decidit a baixar sol per tirar fotos a peu de mirador. 30 minuts de baixada que he fet corrents en 5 min. per evitar  que no em caigués la bronca. Però tot el que baixa... ha de tornar a pujar! I el meu fetge també ha m'ha pujat fins la boca. He acabat amb flato, agulletes i he suat com una mala cosa... Això si... Enlluernat per les vistes més impressionants en molt de temps.

















En una altra vida traspassaré el pont i pujaré les 241 escales fins arribar a l'ermita, però avui no tocava. Deixem-ho pel Jon Snow...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada