dijous, 21 d’agost del 2008

I LOVE OLYMPIC GAMES


M'encanten els jocs Olímpics. I m'encanta tragar-me tot el que fan per la tele. Crec, que hauré de canviar les piles dels mandos a distància de tant de zapping (tv1, tv2, teledeporte.... i torna a començar). Encara diria més... jo faria jocs olímpics cada any o cada 2 anys, i que no duressin 15 dies, sino 1 o 2 mesos, i anar empalmant esports per no perdre't res de res. És una putada que facin 2 coses importantíssimes que vols veure, com ara un partit d'hockey herba femení, un partit de ping-pong , un combat d'esgrima o una regata de vela, i més putada si treballes.

Molen els jocs perquè ens ho traguem tot i ens convertim en petits experts en esports que no hem vist ni fet mai. Que si un penalty-stroke, que si un yuko, un koka, que si li han guanyat volta i això val 20 punts en la modalitat "madison"... i ens convertim en jutges de butxaca per uns dies: aquest tirabuixó mereix un 9'90, aquest salt l'ha clavat, quina sincronització en els balls, això que fan els danesos esta prohibit per la reglamentació de vela, que jo ho sé del cert!...

Igual són imaginacions meves, però crec que aquestos dies hi ha més gent fent "futing", caminant i anant en bici que en tot l'any.

No res... disfrutem al màxim que això ja s'acaba! Que segueixi l'espectacle!!!

1 comentari:

  1. siii jo també em vaig adonar de que hi havia més gent corrent i anant en bici... mentre's no els hi dongui per anar al faro amb stick ja em conformo!!

    jo els canals de la tele els hi vaig canviar l'ordre: tv1, La2, Teledeporte per anar passant d'esports a...esports!

    ResponElimina