dijous, 6 de novembre del 2008

L'AVANTMATX

Els preparatius són un clàssic... i com sempre.... ho deixem tot per última hora, però mola! :D
Que si em falten 5 calçotets, que si he d'anar al Decathlon a "pillar" packs de mitjons kalengi a saco... que si vaig al Xino a comprar una maleta "Louis Klein"... botiquin d'espidifens a tope i com no... la Clàssica Guia de viatges. A vegades em resisteixo, però gairebé sempre acabo picant i em compro la guia Trotamundos.
És espessa, té poques fotos (cap), mapes en blanc i negre, els preus de les coses poden estar una mica desfassats... però les clava! Lo que diu la Trotamundos, va a missa amb un marge d'error de +/- 0,5%. A més, pq vull mirar fotos de guies quan ho veig en directe o en 40.000 pàgines d'internet? El que vull saber és quins quadres hi ha en aquell museu, on jalar a bon preu, on puc anar a fer un "beure"i on millor ni acostar-s'hi.
P.D. Vaig a contar els calçotets, pq em sembla que hauré de fer la tàctica del "vuelta y vuelta" ;)

3 comentaris:

  1. Tens en compte que no vas sol pel món? Hi ha més gent al teu voltant... Ho dic per lo dels calçotets. L'habitació podria arribar a ser un "polvorin"

    ResponElimina
  2. jajaja encara te'n deuen de quedar de calvin xinos klein no?

    bon viatge nens!! avui us passo a veure!

    segur que podreu pillar el metro a buenos aires sense cap problema...

    ResponElimina
  3. Me dais un asquerosa envidia insana ¬¬psss

    ResponElimina