diumenge, 19 d’abril del 2009

Deixa'm entrar (...al cine)


Després de 2 setmanes d'haver llegit al Fotogramas sobre aquesta peli, havia marcat al meu calendari mental la data de l'estrena. 17 d'abril. I quin xasco quan vaig mirar la cartellera tarragonina.... i no hi era!
Una peli multipremiada, terrorífica, amb bona crítica i de vampirs, que ara estan tant de moda... pero no! a Tarragona preferim Monstruos vs alienigenas, confesiones de una compradora compulsiva, i encara com no han posat Princesa por sorpresa en 3D!!!
Ho sento senyors Laurens i senyors Oscars... però heu deixat de guanyar 6 euros. Que trist que les pelis arribin abans a la cartellera de divxtotal que a la cartellera de Tarragona.

P.D. Almenys a Reus tampoc la fan ;)

8 comentaris:

  1. CAGUNSAPUTAMARE! doncs a lleida que si que la fan, ho vaig veure a un diari d'allí. Llàstima que naltrus no hi vam poder anar!!!

    ResponElimina
  2. Que ruli que a girona tampoc la fan. Ja portaré el disc dur i et fotré el pal.

    ResponElimina
  3. Tarragona i girona les dues capítals de província que no les fan...fills de puta!

    ResponElimina
  4. ei mira cartekera kauren tarrgaona...esta en cartel este finde

    ResponElimina
  5. esto...ya la he visto, no me ha gustado NAAAADA

    ResponElimina
  6. jo la vaig veure ahir i a mi si que em va agradar força, sento discrepar amb la kyra. L'escena final brutal!

    ResponElimina