dimarts, 9 de febrer del 2010

Carregant bateries...

Entre teoria i teoria lostiana, el meu cotxe (gairebé de la mateixa època que les furgonetes de Dharma) es va quedar sense bateria després d'una setmana d'abandonament i fred. M'hauré de canviar el cotxe? plan renove? portar-lo al taller i tirar de tarjeta....? S'havia de probar, i els del seguro em van enviar un bon home a que m'engegués el cotxe. El miracle es va produir, i el cotxe es va engegar. Sobretodo, que no se cale! que se cargue la bateria!!!... i vaig carregar-les.
L'endemà s'havia de probar d'engegar-lo i li va costar una mica. Sol.lució: carretera i manta. I així va se com vaig acabar al pantà de Siurana, entre algun turista jubilat i uns punkis que devien acampar per allí. I què millor quan es va a carregar la bateria, que portar la càmara de fotos...

La propera vegada, faré parada a Gratallops, o a la Vilella per agafar el típic vi negre (com fèiem quan era petit). Bueno! aquí teniu unes quantes fotos del lloc que em va carregar les piles i la bateria del cotxe! ;)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada