dimarts, 25 de gener del 2011

Jornada de reflexió

Ja fa 4 anys que ens dediquem a tasques sindicals. I dema toca un altre cop elegir als representants dels treballadors... i sincera i modestament..... qui millor per defensar els meus drets? doncs jo mateix :D ... i ja de pas, els drets dels meus companys, clar.
Per tant... optarem a la reelecció. Si no surto, a otra cosa, mariposa.... (mes temps per jugar a la play!)... aixo sí, la meva nomina que no me la toquin, el meu sou que no me'l toquin, el meu horari que no me'l toquin, i ja de pas... el meu cul, que no me'l toquin!!!

Ah, i no us penseu que es un xollo! que les reunions, els viatges a Bcn, les negociacions, els convenis, les consultes als advocats, les trucadetes, el donar la cara pels altres,  les denuncies i altres perdues de temps intangibles tambe compten. Ningu fa les coses per amor a l'art.

No res,... que dema sortirem de dubtes!
Reflexioneu companys!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada