dijous, 10 de febrer del 2011

Pepituphone










Se m'ha cansat, m'he cansat de pagar i no dir res!!!
jo sóc dels que gasto poc i parlo poc.... i ja en tinc els ous plens... per tant, deixo vodafone i men vaig a la prestigiosa i líder en telecomunicacions... Vomistar? no no... pepephone.  Aquesta vegada és diferent... no em canvio per pillar-me un altre mòbil... ja en tinc un de fà 2 anys i mig, i encara funciona prou bé (potser el video de la obsolescència programada m'ha afectat les neurones).

Total... que no us penseu que us trucaré més... com a molt us faré més perdudes.... això si tinc cobertura, clar!!!

P.D.  senyors de vodafone, si em voleu regalar l'iphone a 0 euros i sense tarifes d'internet, ni tonteries d'aquestes....  de la obsolescencia ens n'oblidem , eh?? :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada