dilluns, 11 d’abril del 2011

Matxembrat

Aquest post és el que vindriem a dir un "matxembrat". Ja fà dies que la primavera ens ha obsequiat amb el bon temps i les ganes de no fotre brot. Volia fer un post sobre els paletes que treballen davant de casa...














... però millor  no faré comentaris, no sigui cas que la parròquia feminista se'm tiri a sobre. A més... no se de què m'extranyo, si la Margarita Seisdedos també portava una totxana al bolso!

Anava a parlar del Madrid-Barça, del Barça-Madrid, del Madrid-Barça, i del Barça-Madrid... però què més es pot dir? si el Sandro Rourell ja ho va dir tot :)

Anava a parlar sobre alguna sèrie o peli, però la cartellera no està per tirar coets... i per mostra un botó: vam anar l'altre dia al cine, i vam tornar a marxar cap a casa. Torrente? no gràcies. A 6 sales de cine posaven Torrente!!! sense paraules...

Ja vaig parlar sobre Juego de Tronos, i com vaig prometre me'l llegiré. I ja porto unes quantes pàgines. Per un segon se'm va passar pel cap demanar-me'l per Sant Jordi... però quan vaig veure que costava 40 euros.... casi que em compro una rosa ;)

En resum.... que buena está la manteca colorá.... i el pastís de la Marta :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada