dimarts, 9 d’agost del 2011

Original o copia?

L'estiu té aquestes coses... et poses a pensar: hosti, si posés una estanteria aquí... si arreglés aquell interruptor... si fés aquell forat amb el taladro... si tapessim la tapa del "ploms" de la llum... plin!!! (bombeta que s'encèn)....
Dit i fet, aquella ditxosa tapa de plàstic de les llums, s'havia de tapar com fós, i després d'avaluar la situació i de veure per on anaven els tiros... m'he decidit: com Juan Palinto, yo me lo guiso, yo me lo pinto.
La idea estava sobre la taula, el material estava comprat, només faltava saber quin quadre pintar. Fer una copia d'un quadre és denunciable? podria vindra l'Sgae a fer-me pagar per plagiar un quadre famós?... Per si les mosques, em vaig decidir a autoplagiar-me... que per fotos no serà!!! a més, si em demando i guanyo el judici, em puc forrar!!! :)
Resumint, aquí teniu l'obra original i la inacabada (pq encara s'ha de polir)...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada