diumenge, 11 de novembre del 2012

Coloms

M'agraden els animals... no tinc cap mena de problema amb ells... mentre no em toquin la pera. No em fà por "los pájaros" de Hitchcock... és més, fins i tot em pot arribar a agradar.
Segurament, el kit anticoloms que vaig posar al balcó, va tenir el seu efecte. Els coloms no venien a la barana del balcó... fins que el vent va fer acte de presència, i el vaig haver de treure.
Pel que sembla, aquell CD espantacoloms no va agradar a la parròquia aviària del barri, i s'han proposat atacar.
...i han atacat amb força. Diria que els cabrons s'han despatxat a gust! És la guerra!!!
 
 
 

















La pilota està a la meva teulada. Ui com enganxi al colomet que li agrada el meu cotxe!....

P.D. m'esteu dient que tinc un cotxe de merda? :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada