dilluns, 11 de febrer del 2013

Els petits canvis són... poderosos!!!

 
Després de veure el programa Singulars de diumenge passat a TV3...  que parlava dels oligopolis de l'energia a Espanya, de la màfia de les grans companyies elèctriques, de la màfia dels polítics i els seus enxufats, del robatori sistemàtic en la factura de la llum... he dit prou! els collons m'han explotat.
 
Tenia 2 opcions:
A) tancar la tele, la radio, els carregadors, desenxufar la nevera, i anar a Leroy Merlin a comprar-me una placa solar per enxufar-me-la al cul...
B) intentar fer un canvi... algo que tingui a l'abast i que sigui una mica més factible (el meu cul no sé si aguantaria 220W de potència)
 
...en què consisteix el canvi? doncs m'he fet soci/m'he canviat de companyia elèctrica. Vull energia renovable, no vull nuclears, no vull ajudar a enriquir a lladres com el Solbes, Acebes, Aznar, Roca, Felipe Gonzalez...  pagaré més? no . Contaminaré menys? doncs aquesta és la idea. Canviar el model energètic del país i no donar més euros del compte als grans xupasangs. Hem d'aconseguir energia neta, i no seguir cremant recursos i pagant-los a l'estranger. La energia neta, no és més cara! això és una enganyifa dels de dalt!
I de quina companyia m'he fet? doncs de SOM ENERGIA (www.somenergia.coop). És una cooperativa, sense ànim de lucre, col.labora en projectes d'energia neta, el 100% de l'energia que compra i ven és renovable...i és catalana!.
 
Si a Alemanya funciona, perquè no ha de funcionar aquí? Si esperem a que els polítics ens ho facin tot, estem apanyats... jo avui he començat a canviar algo, i com deia el capità enciam, "els petits canvis són poderosos".
El planeta ho agraïrà... i el meu cul, també ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada