dilluns, 18 de març del 2013

Ja SOM ENERGIA!



La carta d'Endesa ja ha arribat. Moltes gràcies per confiar en nosaltres i fins aviat. Doncs sí! arreveure! i donéu-li records al Charlot de l'Aznar!
La cosa ha anat més aviat del que em pensava... suposo que ha coincidit amb la lectura real que tocava fer.
  
Ja sé que s'ha d'estalviar energia... però a partir d'ara la que gasti, serà renovable. No vull carbó, no vull petroli, no vull urani... vull aire, vull sol, vull aigua! (i vi! :D )
 
Els passos són els seguents:
1. M'he fet soci. Són 100 Euros d'inscripció i prou. Si marxo me'ls tornaran. Servirà per a projectes sostenibles.
2. Omplir el formulari.
3.Esperar a que es faci el canvi. Els senyors d'Endesa ja m'ho han dit. Ara la llum la pago a Som Energia, i no al rei dels oligopolis. Si hi ha averia, seran ells els que ho hauran d'arreglar, que per això s'ho cobren a la factura.
4. La llum em sortirà al mateix preu que a tu, amb la diferència que la quantitat de llum que jo gasti serà produïda de manera "verda". Però si és al mateix preu què hi guanyo?... doncs hi guanyem TOTS! ...i no és més cara, com ens estan intentant vendre la moto!... senyors! que el que aquí sobra és SOL! i no petroli!!!
5. Com més serem, més energia renovable es consumirà. I això indirectament, afavorirà a les renovables. A més demanda, més producció.
6. Aprofitant la vinentesa, he triat tarifa variable. Mai jugar a la "play" a partir de les 22 h. havia sigut tant barat :D

Apa! ja sabeu! www.somenergia.coop

P.D.  al 2011... 300 socis  ...  al 2012.... 2000 socis .... al 2013..... gairebé 7000!!!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada