dijous, 16 de gener del 2014

En serie

Estic passant la típica fase de ressaca serial. Què vol dir?... els que seguieu Lost i vau arribar al final, com us vau quedar? sense esma. Sense saber que mirar. Se m'ha acabat Breaking bad i em torno a quedar planxat. Com més bona és la serie, més gran la seva ressaca.
 Sempre ens quedarà Luther... però no, se'ns ha acabat (suposadament). Sempre podem riure un rato amb "los informáticos (the it crowd)... però tampoc. Ens ha deixat definitivament. Que faré? toca esperar i anar tocant tecles, fins a trobar la que més m'agradi. Si no, sempre ens quedarà esperar a l'abril la 4a de Game of Thrones, o l'esperadíssim retorn de Jack Bauer a 24. Esperem que les petites dosis de Sherlock o alguna altra perla, em facin l'espera més lleugera!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada