divendres, 8 de gener del 2021

Final de cicle

 Tot cicle comença i s'acaba. I si no pregunta-li al Barça... 









Ja fa gairebé 4 anys, la Meri em va regalar la Play4... jo era feliç amb la Play3, però ja feia temps que rondava pel mercat, i mira... se'm va posar a tiro.  Han sigut 4 anys profitosos, amb estones de joc molt bones. Més de les que em pensava.

Segons els registres el top 10 dels meus jocs (en hores jugades) ha estat:

1. RED DEAD REDEMPTION 2

2.THE LAST OF US Remastered

3.HORIZON ZERO DOWN

4.THE WITCHER 3

5.THE LAST OF US 2

6. UNCHARTED 4

7.GOD OF WAR

8. SPIDERMAN

9.RAYMAN LEGENDS

10.BATMAN ARKHAM KNIGHT

Triar-ne un de sòl, em seria molt difícil...  però  The last of us em té el cor robat. Si no, no me l'hauria petat més de 5 o 6 cops...  

Uns jocs brutals que deixen el pavelló molt alt. Altres jocs també surten a la meva llista però no han estat tantes hores... evidentment perque són més curts o perquè s'han quedat inacabats. 

Però lo dit... ara comença el nou cicle amb la Ps5, i aquest cop m'he llençat a la finestra a la primera oportunitat.  I com que gallines que entren x gallines que surten... doncs m'he venut l'estimada ps4.

En fi... llarga vida al nou cicle! ens queden moltes hores per disfrutar... (si em deixen!!!) 😉 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada