dimarts, 20 de desembre del 2022

Almanac gamer 2022: 4rt trimestre

L'últim trimestre de l'any ha acabat a tope. Després de Resident Evil, vaig provar Returnal, i em va agradar molt. Tot i això, el vaig deixar a les 20 hores perquè no hi havia manera de passar de nivell... té la seva dificultat i jo sóc bastant patós. De ben segur que hi tornaré, perquè jugablement era increíble. Un shooter en 3a persona visualment espectacular.

CYBERPUNK 2077













Després de barrinar molt si aquest era el moment, em vaig decidir amb el CYBERPUNK 2077. 
Me'l vaig comprar d'oferta fa 2 anys, per un mòdic preu de 35 euros amb tota la il.lusió del món però les crítiques negatives i els videos dels bugs em van fer posar-lo en quarentena. 2 anys després, amb la versió de Ps5 recent sortida del forn, i alguna que altra actualització, el joc ja feia patxoca. I amb la sèrie de Netflix en boca de tots (Edgerunners), provar-lo era inevitable.













I així va ser, al principi em va costar una mica fer-me amb els controls, l'aspecte visual, les mecàniques, etc. , però poc a poc , vaig anar-hi entrant, amb una història futurista i absorvent per treure's el barret. El joc a 60 fps, és una delícia, però el seu punt fort és el que explica. Sabent tot el que va passar amb el joc quan va sortir, no me'n penedeixo d'haver-lo comprat. És més, treient l'Elden Ring de l'equació (són paraules majors), és el joc de 2022 que més m'ha agradat. 
Per la història, i pel treball que han fet amb ell arreglant tots els errors, li poso un Excel.lent.  

M'hi vaig passar 83 hores , per veure 3 finals alternatius. 




















Després del Cyberpunk, sortia a la venta el God of War Ragnarok.  No tenia pensat comprar-me'l, perquè passo de pagar 80 euros de sortida en un joc. Però una oferta, me'l deixava a 59 euros el dia de sortida, o sigui que no ho vaig poder evitar. Ara hi estic jugant, i ja faré valoracions quan acabi. El punt fort també és la història, i no porto ni la meitat. O sigui que temps al temps.

(continuarà) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada