dimecres, 11 de febrer del 2009

GRAN ZOMBI


Ahir, seguint els consells del sr. David Broc... em vaig "fer" amb la minisèrie britànica DEAD SET. Tot legal, com sempre ;). I per cert, gran consell. 5 capítols curts que em vaig devorar com els zombis es jalaven els budells-llangonisses dels protagonistes .

28 Dias Después + Amanecer de los Muertos + GRAN HERMANO = DEAD SET !!
Si si! no m'he equivocat, la casa-plató de Gran hermano és el refugi més segur (?¿?) de tot Gran Bretanya, víctima d'una epidèmia zombie de les que tant ens agraden. I a més, zombies més ràpids que Usain Bolt.
Esperem que no facin la versió tipical spanish amb el Jorge "no lloreis" mossegant la cama de l'Almuenana, o la Milà menjant-se el rabo de l' Amor :D.

BRUTAL!!!

3 comentaris:

  1. Me la apunto !! Por cierto, el cuadro es una pasada. Qué artistaza ! Lástima que no sea una seguidora de Lost ... aunque supongo que continúa con The Office, no? Un saludo.

    ResponElimina
  2. exacto, the office y boston legal sí, de Lost, 24 y demás frikadas, ni hablar ;)

    ResponElimina
  3. ostia, hauràs de passar-me-la, em vaig quedar amb les ganes de saber de quina sèrie estractava quan ho deia el broc!

    ResponElimina