diumenge, 12 de juliol del 2009

A la lluna de València


Portem uns dies empanats, currant com autòmats, i fent les coses sense una organització aparent. Ara em compro una llinterna, em llegeixo unes quantes pàgines de Millenium II, consulto alguna informació keniata a Los viajeros, em pillo 4 jerseis de rebaixes, faig el check-in per la setmana que vé, poso la rentadora pq la muntanya de roba arriba al "techu", la Meri fot maratons de Gossip girl... (amb lo que rajava de mi amb 24 o perdidos...)... vamos ... el caos còsmic.

... i l'espasa de demòcles cada cop és més aprop dels nostres caps... 5 DAYS LEFT!

2 comentaris:

  1. lAS FOTOS, TUS FOTOS: cada día más guapas y además te ahorras tener que pagar derechos de autor, ... ya sé que lo haces siempre,...bueno casi siempre.
    MILLENIUM: me he leído los tres en un mes. Me han gustado mucho ¿tú no te has leído el tercero todavía?Uff !! Cómo termina!! Fantástico !!Quién lo iba a decir!! que Lisbeth iba a acabar de esta manera, tan joven y cayendo en, en eso ...tan dramático, que manera de llorar y de reir, y de....
    KENIA?:
    jambo habari gani
    buenos días cómo está usted
    Tengo una guía de kenya (Ed. GT salvat). Te la acerco cuando quieras, upesi (rápidamente) o pole-pole (lentamente).

    Un saludo PEP y buen viaje.
    Saluda a mis ángeles.(y al tuyo)

    adew

    ResponElimina
  2. Gran sèrie Gossip girl! Milenium III és la repera! Estem (estic)acollonidos pel viatge.
    Un beso José, y no te creas nada de lo que escribe este tio que sólo dice mentiras!(Meri)
    Per cert, gent! he escrit al meu blog, (vinc aquí a fer propaganda, i si voleu podeu fer algun comentari, eh!, D'algo m'ha de servir tenir un novio mediàtic, bueno també fa lavadores...).

    ResponElimina