dimarts, 14 de juliol del 2009

Vidente Boluda...balambambú


Necessito ajut. He d'agafar 4 avions en 2 dies... podeu teletransportarme a kenya, sense escales, i a ser possible sense haver d'anar a Reus???
Podeu comprimirme la roba de 17 dies pq m'hi càpiga en una maleta i que els senyors de ryanair no em facin pagar sobrepès?
Podeu convocar els esperits protectors repelents de mosquits per evitar cap picada de la mosca tse-tse.... i que em quedi sobant 2 dies sota un baobab?

Em podeu donar un mes + de vacances , per descansar quan torni?

Sr. Batoul, professor Keita, maestro Idali, professor Sam, Vidente Torma ... si no podeu fer res d'això, DEIXEU DE TOCAR ELS COLLONS !!!

...i no deixeu paperets al parabrises del meu pobre renault 19, perquè ja sembla la secció de contactes del Més Tarragona!

1 comentari:

  1. el professor Keita si que me'l vaig trobar a la bústia, em va fer gràcia i el dubt que em ve al cap...és ell mateix el que els reparteix?

    pd: ja soc aquí ;)

    ResponElimina