dijous, 12 de novembre del 2009

La dimensió desconeguda

El misteri ha traspassat la pantalla. Un cotxe, conectat amb un extrany aparell s'ha posat al començament del carrer... tenia una espècie de trípode, i l'aparell emetia uns sons extranys. Uns pitos més forts que els del camp del nàstic. Pip Pip Piiiiiiiiiiiiiiip.
De cop, una espècie de boira transparent, com quan l'asfalt bull per la calor del Sol. Una espècie de finestra lluminosa s'ha obert al mig del carrer, fent desapareixer un camió que passava per allí. Se n'haurà anat cap un altra dimensió paralel.la? S'ha esfumat per no pagar una multa? el causant d'aquest fenòmen extrany ha estat l'aparell del cotxe misteriós??? L'Agent secret és de la ZDF, Massive Dynamics o un infiltrat de la urbana?

Home misteriós activant la màquina quàntica acceleradora de partícules


Iniciant el procés


"Halo"de boira transparent provocat per la màquina


Un camió s'esfuma deixant una estela de llum.


P.D. ... algun testimoni comenta que ha vist passejar pel carrer a un home extrany, entrajat i completament calb ...

4 comentaris:

  1. Qué pillada!! En Roda también me he encontrado con alguno; qué pena.

    Cambio de tema. ¿Aún sigues Colgados en Filadelfia? Me he pillado la 4ª y estoy con la 5ª si te interesa me pegas un toque. Por cierto, "V" es un poco floja,no? Un saludo.

    ResponElimina
  2. no la sigo, colgados de filadelfia. Mi neurona está atiborrada con Lost, flashforward, V, fringe,the office, Los soprano, the wire, Boston legal, house, csi, Lie to me, castle, medium, battlestar galactica, big bang theory, the it crowd,24,... ah! i trabajar, claro ;).

    Lo malo de V es que ya lo hemos visto 50 veces. Esta vez la han Independencedayizado un poco, pero vamos... ya se verà. Me gusta mas que flashforward :D

    ResponElimina
  3. V.O.M.I.T.O.N.

    "Visitante de Otro Mundo que Impacta en la Tierra Ocho Nabos"

    ResponElimina
  4. Esto es de El País de hoy:
    "Mientras avanza la quinta temporada en Cuatro (martes, 23.15), los responsables de ABC han asegurado que no van a adelantar ninguna imagen de la sexta. Lo único que hay de momento es el cartel promocional, en el que aparecen de frente todos los personajes, menos uno, John Locke (Terry O'Quinn), que está de espaldas. Quizá sea una pista. Otra pista: sobre las letras del cartel se observan unos jeroglíficos. Y hace un par de semanas, un egiptólogo descifró el mensaje. Los símbolos, al parecer, dicen: "¿Quién es el líder?". O sea, que algo de eso contarán, de acuerdo. Pero, ¿quién demonios es Jacob?"

    ... "se me pone la skin de chicken.":D

    ResponElimina