divendres, 19 de febrer del 2021

Cròniques de l'Apocalipsi (2x04). 1a dosi

Amb la pandèmia, els infermers i infermeres hem pujat en popularitat... Sempre uns pringats, treballant en hores gens agraïdes, "aguantant" a la gent malalta, amb un sou millorable per la responsabilitat que tenim ... vam tenir aplaudiments durant la 1a onada i una propineta. Però ara com a mínim ens vacunen dels primers. Ni que sigui perquè no volen que deixem de treballar... algo és algo. 


















Si m'haguessin preguntat hagués canviat la meva dosis per que li posessin a ma mare , però això no funciona així...

I així,  va arribar-hi el dia de la punxada. S'ha de dir que em va fer mal el braç un dia, però res de l'altre món. Després d'haver vist els ullals del llop... el que faci falta. 

2 dies després, dissabte de carnaval vam fer una mini-calçotada  bombolla per agafar defenses, i sembla que em va anar bé...  Vaig recórrer a la força Jedi per coure bé els calçots...





















D'aqui 3 setmanes tocarà la 2a....la "xunga" , segons diuen , la que et deixa KO... Qualsevol cosa per evitar caure malalt.  Hauré de muntar una altra calçotada per agafar més anticossos....el que està clar és que si no matem el virus a vacunes, el matarem a pets 😉 

















Salut! Shiiiiu shiiiiiiiu!!!!!! ,👂🏻😎👂🏻

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada