dijous, 1 d’abril del 2021

Almanac Gamer 2020

 L'any passat, va ser un any estrany, pels videojocs també. La pandèmia me'l va tallar pel mig... i si molta gent va poder aprofitar per jugar pels descosits, naltros vam "emigrar" a la parcel.la, i vaig estar uns mesos sense gairebé poder jugar-hi. Amb tot , aqui van els jocs de la PS4 que em vaig petar i els que tinc pendents... i ara m'ha vingut per apuntar-los tots 👽

Batman: Arkham Knight (pendent d'acabar- 18 hores jugades) . Una espineta clavada. La trilogia d'Arkham de ps3 em va molar molt, i aquest joc viu d'aquests altres... però reconec que se'm va fer una mica de bola, sobretot les parts amb el batmòvil -Tumblr, i això que mola molt... però bueno, no era el moment i un dia o altre me l'acabaré.


Marvel's Spider-man . (30 hores jugades)  Molt xulo. Agafa el millor del Batman d'Arkham, amb llum de dia i un mapa de Manhattan espectacular. Reconec que gran part del joc vaig anar fent "turisme" saltant amb la telaranya revisitant monuments i carrers de New York. 










Last of Us part II . (50 hores jugades). És un top 3. Tècnicament brutal, gràfics demencials per una Ps4, animacions facials,... i una història d'impacte. A estones t'ho fa passar malament. No arriba a superar la primera part, però és molt millor en moltes coses. Brutal.









Last of Us Remastered (75 hores jugades) . Després d'acabar-me la segona part, vaig tornar a provar la primera. Un joc rodó, brutal, és el meu TOP 1.  Me'l vaig comprar en ps3.... me'l vaig comprar per ps4 remasteritzat... probablement el joc que més cops he acabat. Sóc molt de Naughty Dog!. Espero que la futura sèrie estigui a l'alçada...








God of War. (41 hores).  Després d'haver jugat als God of War de ps2 i ps3... trobar-te amb aquest GRAN joc val molt la pena. Un canvi espectacular. A millor. És un top 10, si no el vaig jugar abans, va ser perquè em vaig esperar a poder tornar a jugar a casa amb la pantalla gran...  Segurament hi torni, per disfrutar les millores a la ps5, que són brutals.








Rayman Legends (PS4 +PS5) 100 hores. Està clar quin joc ho va petar entre els meus fills, no? la veritat és que jo m'hi vaig posar poc, deixava que avancessin ells i quan se'ls complicava, posava el meu granet d'arena, tot i que m'hi vaig quedar més d'una nit intentant passar-me alguna pantalla que se'ls atragantava.










Assassins Creed Odissey (18 hores) pendent d'acabar.  Vaig començar molt bé, vaig agafar-li gustet a les històries de l'antiga Grècia però va arribar a un punt, que em va cansar. Les missions se'm feien repetitives, i havia de fer més morralla per pujar de nivell, per poder passar-me més missions repetitives, i així en bucle. Total, que el vaig deixar. Això sí, no és mal joc! 

What remains of Edith Finch (2 h 29) Una raresa, més que un joc és una història, o una pel.lícula... així i tot, és una molt bona història que dura un suspir... 

I finalment, després d'intentar-ho diversos cops, l'F5 va funcionar i va arribar la Ps5, ja a finals d'any. Un altre dia, segueixo amb els jocs de 2021... 😉





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada