dilluns, 30 d’agost del 2021

Cròniques d'Alsàcia i la Selva Negra (IV) : Baviera

Havent dormit com els Croods, tots juntets i amuntegats... ens vam aixecar i vam aprofitar l'únic esmorzar d'hotel que teniem inclòs. I amb les piles carregades, vam marxar cap al castell de Neuschwanstein. Amenaçava pluja i estàvem a 11 graus... 




















Sabiem que al castell no hi entrariem ni que volguéssim, però el miraríem per fora i faríem totes les fotos que em deixessin fer 😉
Ja des del Parking, la vista se te'n va cap al castell... 



















Des de l'oficina dels tickets, fins dalt hi ha una pujada considerable... de fet l'altre cop que vam venir vam pujar-hi a peu...  aquest cop no ho vam dubtar i vam pujar amb els carros de cavalls...






















Des del carro, una petita pujadeta, i ja quasi erem al castell...






































Després de voltar per allí, vam anar cap al caminet que portava al pont de Marienbrücke... Des d'on faria unes fotos panoràmiques... Cagada pastotet! Pont tancat x obres!!!
















Però bueno, com que sóc una mica tossut hi vaig anar.... Res, anar i tornar, Meri... 4 fotos i vinc, 10 minuts... 😊

Vaig arribar fins in estava el camí tallat... Llavors vaig veure que hi havia un caminet que baixava cap avall i vaig anar-hi....  Una noia, en alemany em va dir que baixant pel caminet veuria el castell... (o això vaig voler entendre 😃) 




























Missió complerta!!! Aconseguit!!! Si el pont està tallat per dalt...  Passa-hi per sota 😉

La tornada la vaig fer a l'estil Kilian Jornet, corrents per intentar evitar la inevitable bronca de la Meri... Però això ho deixem per un altre dia... 😜




















Les vistes eren impagables... bé mereixien una broqueta...
Després, baixada avall, que la merda corre...  Vam baixar sota una fina pluja...


































Vam esperar una estoneta a que parés de ploure i vam aprofitar per anar cap al cotxe. Tocava retirada... I el camí ens portava a fer nit a Núremberg.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada