dissabte, 4 de setembre del 2021

Cròniques d'Alsàcia i la Selva Negra (VIII) : Europa-park

Va arribar el dia D, un dels motius d'aquest viatge. Si l'any passat, el plà era anar a la Selva Negra i visitar Europa-park amb l'excusa de que teniem entrada gratuita amb el passi de Port Aventura... aquest any el plà era treure'ns l'espineta. Això sí, pagant...

Havent reposat forces el dia abans, començàvem el dia a tope. I ens haviem proposat intentar pujar al màxim número d'atraccions. Ens vam fer una llista, i vam anar seguint el plà marcat. Es faria el que es podria...

Només entrar, a l'àrea d'Alemanya vam anar cap a l'atracció estrella del parc: Voletàrium.  És un "teatre volador"... una peli que et fa volar pels principals punts d'Europa...  la veritat és que estava molt aconseguit. L'ambientació del recorregut previ a començar era molt xulo.

Un cop iniciada l'atracció la sensació de volar, va espantar al Roc i va flipar a la Berta... així i tot, vam aguantar com jabatos sense marejos. Era curiós sobrevolar sobre el castell de Neuschwanstein  quan feia 4 dies hi haviem anat... i veure altres llocs des de l'aire que ja haviem visitat com Islàndia, París, el Preikestolen de Noruega...

Vam continuar amb els cotxes antics, on els més petits controlàven el volant...

...unes quantes atraccions pels més petits, com un trenet, les italianes "piccolo mondo" o el "volo da Vinci" o els dinosaures d'una atracció de nom impronunciable de la Madame Freudnosequè...

La cosa anava a bon ritme... poqueta gent i poquetes cues... pintava que ens podriem pujar on vulguéssim... Ens vam fotre en un cine on vam veure una minipeli estil pirates del Carib... i una altre en un cine amb cúpula de 360 graus... vam muntar-nos en una de l'Atlàntida "estil buzz light-year de Disneyland Paris",  i els cotxes de Silverstone... una espècie de cars de gasolina guiats per raíls... els nens xalàven...

Hora de dinar!  teniem marcat el restaurant Food Loop... el restaurant més curiós del parc... on demanaves el menjar en una pantalla, i t'anava arribant mitjançant unes cassoletes sobre raïls... a més, estava bastant bo :)

Després de dinar, vam prosseguir el nostre particular viacrucis... religiosament anavem passant per totes les "estacions" que ens haviem apuntat. No en perdonavem ni una...

Piraten in Batavia (una espècie de pirates del Carib)... Fjord rafting...

Fins i tot se'm va permetre abandonar el nucli familiar per muntar-me a la muntanya russa estrella del parc, la Blue Fire... una mescla de Furius Baco i Shambala, que em va molar molt... de 0 a 100 en 2'5 segons i uns quants loopings per marejar la perdiu ;)

Les atraccions d'aigua tipus Tutuki, els petits no hi van voler pujar... les veien massa fortes per ells...  o sigui que les vam feixar per una altra ocasió...

Després, més atraccions pels petits, que van acabar de cremar energíes a la zona de l'Arthur i els Minimois i la zona d'Irlanda on hi havia bastants tobogans...

Al final, per rematar-ho,  van repetir algunes que els havien agradat... com la de la senyora amb els dinosaures, o la de conduir el cotxe de curses pel circuit de Silverstone... mentre jo m'escapava per pujar a una muntanya Russa de Rússia, valgui la redundància...

En fi, que el dia va estar molt bé, molt cansats però molt satisfets... vam trobar que hi havia moltes més atraccions per la canalla que al Port Aventura... vam trobar que hi havia moltes  zones infantils, paradetes de menjar, de botigues, lavabos... de ben segur que hi tornarem algun dia!