dimarts, 28 d’octubre del 2008

Gallina de piel

Hi ha vegades que un trailer ben fet, és molt millor que la pròpia peli. Els trailers són collonuts. És més, si vaig al cine, em sento estafat si no em posen com a mínim 3 trailers de pelis (sense comptar amb els anuncis antipirateria, els mobles plana i los "colegas" de la sección 5 de alcobendas).
En aquest sentit, els creadors de Lost (perdidos) són uns cracks i els trailers són boníssims. No sé que tenen.... que cada cop que els veig se'm posa la "gallina de piel".
P.D. Trailer de la "propera" 5a temporada USA de Lost (si no vols pistes... cuidaaaaaaaaau!!)

5 comentaris:

  1. Hostia! Tinc un dilema moral, encara no he acabat la quarta temporada però em moro de ganes de veure el trailer. Es deixen veure coses que em fotràn el final de la quarta?
    Per cert... Boston legal mola molt, costa al principi però quan li pilles el rollo...

    ResponElimina
  2. LANDER, ESPERA'T A ACABAR LA 4a TEMPORADA! ESPERO QUE NO SIGUI MASSA TARD ;)

    ResponElimina