dijous, 22 de gener del 2009

DESTINY CALLS


Matí més frenètic que el Desmond en un "carguero" ple d'explosius.... són les 9'30 un dia que tinc festa.... i alguna cosa no em deixa estar fent el dropo al llit.... Igual que la "niña de Rajoy".... hi ha algo al meu cap. No sé si és un neurotransmissor, microchip o algo activat per la Iniciativa Dharma que fà que avui m'aixequi a buscar la meva droja.
I busca que buscaràs.... i ha desaparescut el capitol 5x01 de tota la xarxa! hi ha el 5x02... però i el primer? Obama l'ha prohibit? La Iniciativa Dharma vol veure com reaccionem? Els senyors que penjen els capitols després de veure'l s'han desmaiat?....

Miracle! he trobat un link de descarga directa! increible però cert.... i vinga, a descargar s'ha dit! Mentre estic escribint aquest post, em dic a mi mateix.... fes una preview ... a veure si farem el ridícul... i PAM! he fet el ridícul.... m'han enganyat i era Stargate Atlantis 5x01 :D

Com diria Serrat... hoy puede ser un gran dia.... (però moooooooooolt llarg)

... to be condinued

3 comentaris:

  1. Vaia gilipolles! Si tota l'energia que inverteixes en aquesta caca l'utilitzessis per plegar roba, tindriem l'armari impecable...

    ResponElimina
  2. l'energia la canalitzo en aquesta caca, en comptes de d'altres tasques tant lloables com veure Felicity, mujeres de Manhatan, llegir novel.la "rosa" o actualitzant la pàgina de la urv cada 5 minuts. Per a gustos, els colors ;)

    ResponElimina
  3. eeeerrrrrrrrrrrrr!!!!!!!(i tu mires el diario de patricia..)

    ResponElimina