dijous, 12 de març del 2009

CUATROST

Ahir saltava la noticia... Cuatro ha comprat els drets de Lost-Perdidos. I la senyora Paula Vazquez va dir que farien tota la sèrie desde el primer fins l'últim capitol. Reaccions? .... mmmmmmm pues me la sua, la veritat, però potser la MILLOR serie dels últims temps tindrà el tracte que es mereix (que no és posar-ho a hores intempestives, canviat de dia i hora cada 2x3 o estrenar-ho quan ha sortit en DVD i ja ho ha vist tothom).
Que me la súi no vol dir que no m'agradi. Jo ho seguiré veient recent surtit del forn i calentet, però de ben segur que la legió de fans creixerà exponencialment.
La putada.... és que amb aquestos nouvinguts no se'ls hi podrà dir res! Qui són aquests sorolls de la selva, són dinosaures?? :D Què cullons passa amb aquest fumet negre, és d'una calçotada? :D
què deu ser aquesta porta enterrada al terra, una escotilla secreta d'un submarí rus?? :D
Bueno, segur que parlar...acabarem parlant... HORES I HORES! ;)

Si ho programen després de Granjero Busca Esposa... jo en conec més d'un que s'hi enganxarà , i no és diu Guillamet :P

2 comentaris:

  1. la millor sèrie dels últims temps, o de l'història és "The Wire", David Broc dixit aquesta setmana a l'arucities.

    ResponElimina
  2. Tinc the wire i los soprano pendents però em fot molta mandra veure-ho (hi han masses temporades). La sèrie que mola és dexter, és un putu psicòpata però és bon tio.

    ResponElimina