dimarts, 2 de juny del 2009

ELECCIONS


El dia nosequin, diu que hi ha eleccions europees. I com que ja en tenim els collons plens de tot plegat, es preveu una abstenció brutal. Jo, la veritat, encara no m'he plantejat si aniré a votar o no, però el fet de que no hagi obert ni la carta del "censo" ja és indicativa de l'interès que em desperta.
L'altre dia per la tarda, vaig veure un anunci que em va fer plantejar moltes coses. Sonava la música de Macaco (moooovi'n....jarenauer moooving... ) amb gent passejant pel carrer, unes noies amb unes birres xerrant, i uns nens amb bicicletes que assenyalen alguna cosa aixecant el braç dret. I diuen: "la vida, la libertad y la justicia són valores innegociables". I penso: m'agrada.... els votaré....

... als pocs segons, s'acaba la musica i diu "VOTA FALANGE ESPAÑOLA DE LAS JONS otra idea de Europa"
Mare de Déu senyor! Macaco és falangista? Franco era un rastafari "perro-flauta"? El nen de la bicicleta és la reencarnació de Hitler? les noies que s'estàn fotent les birres i xerrant són legionaries de Cristo? Otra idea de Europa és la meitat de la gent picant pedra per construir un parc Warner al valle de los caídos? o Fleca-Flaqué obrirà forns... crematoris ¿?


P.D. ... em sembla que no aniré a votar :)

1 comentari:

  1. Tots els macacos són uns malparits,igual que el roberto larcos del madrid.

    ResponElimina