dilluns, 28 de desembre del 2009

Caprice des Dieux


Avui, aprofitant que la Meri estava treballant pel matí, he anat a fer les tipiques compres nadalenques/reienques i la veritat és que tot fà bastant de fàstic... (de gent, clar)

Total, que al final he acabat al carrefour i he trobat una oferta que no he pogut rebutjar...

la PS3+ UNCHARTED 2 per 239 euros. Crec que m'ho mereixo i que algun capritxet de tant en tant, ja em toca. La tele d'alta definició, si de cas, ja li demanaré al Baltasar de puigdelfí, a veure si s'enrotlla i podem veure els blurays com Déu mana!


P.D. M'han dit que com que la oferta era tant bona, que no s'acceptaven devolucions ;)

2 comentaris:

  1. Ni uncharted2 ni osties... volem l'ispro però segur que abans de comprarte'l invertiràs els diners en un arreglillo a la play3, no?

    Lander

    ResponElimina
  2. Felicitats pel graella... Vull dir la consola! :)

    Jo de moment, vaig tirant amb la Demo del FIFA 10 que està bastant currada per ser una Demo.

    I... que jo sàpiga, no hi ha "arreglillo" possible per la PS3.

    Hi han històries per carregar jocs de PS2 però només si la PS3 és retrocompatible...

    Ens veiem!

    ResponElimina