dilluns, 26 de setembre del 2011

La denúncia del dia













Si, ja sé que això no és el "síndic de greuges" però anem a queixar-nos una mica. I de què toca queixar-se ara?....    del P*t* segur* del cotxe!!!

Exposo:   Fà uns dies m'arriba una carta. El dia 10 d'Octubre procedirem a la renovació automàtica del seguro del cotxe (R19). El preu, extranya i lleurerament superior a l'any passat, tot i no tenir cap "parte" ni accident ni avaria.
Com tot bon ciutadà, busque, compare i si encuentra algo mejor, cómprelo. I això vaig fer... comparar i canviar-me de seguro.

I ja està? vaia post de merda! no?.... doncs al anar a donar de baixa el seguro vell a la caixa, em diuen que quasi segur que no m'acceptaran la cancelació, que havia d'haver avisat amb 2 mesos d'antelació, i que el dia 10 em cobraran el seguro sencer.
- 2 mesos?
 -Sí, ho diu la lletra petita i ho diu la llei! .
 -Doncs vaia merda de llei! que m'avisen a falta d'1 mes que em renovaran a tal preu, i si vull cancelar-ho, em faig fotre i me la menjo doblegada. Per què no m'envieu una carta 2 mesos abans?
 -Per llei no estan obligats :D.
-Doncs quan arribi el rebut, ja el podeu tornar.
-Et poden denunciar per impagament i reclarmar judicialment.
-Doncs que em denunciin, adeu!

Qui s'han cregut que som, colla de fills de sa mare! els bancs i les asseguradores!!! i com em toquin els bolets, ja estic cancel.lant tots els seguros i tots els comptes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada