dilluns, 19 de desembre del 2011

BORRISSOL

(Enciclopedia.cat) Borrissol: pelussa que fà la llana, cotó, etc.
(skrotmix) Borrissol: pelussa rodoneta de cotó (¿?) que es troba (generalment) al melic.
Tinc un do. Hi ha gent que compta calories. Hi ha gent que fà el pi, hi ha gent que canta,... i jo sóc un generador de borrissols. Podriem parlar de que tinc un melic "borrissol maker".















Fent un petit càlcul:
La mitjana dels meus borrissols és de 5 mm. És a dir, 1/5 centímetre (cúbic).
(Mig centímetre cúbic al dia) x 365 dies = 182,5 centímetres cúbics = 1,825 metres cúbics.
Senyores i senyors, genero a l'any una bola de pelussa de gairebé 2 METRES.
En 10 anys, hauré "fabricat" 18 metres cúbics i en 20 anys, 36 metres cúbics.
M'estic plantejant omplir la piscina de borrissols, i llençar-me en planxa!!! o encara millor, omplir matalassos i canviar-lo per un matalàs nou de làtex als paius que passen amb les furgonetes per les parcel.les. Encara farem la primera pela!!!
Resumint.... que tinc un do. Si veieu que em trec un borrissol del melic, no us espanteu. És necessari, si no, m'hauré de comprar un pis de 4 habitacions o un traster.
Au, me'n vaig a jugar a tennis. Amb pilotes oficials, eh!!? no us penseu! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada