diumenge, 12 de juny del 2022

Net i polit

 Una setmana després... puc dir que ja estic curat, net i polit. Em vaig fer la prova dissabte, per saber si la cosa anava per llarg... i va sortir negatiu, o sigui que ja estic a tope. Ja puc tornar a dormir al meu llit 😅












La cosa ha estat més lleu del que em pensava, tot i que vaig estar 2 dies amb febres de 38, 38'5... i li costava baixar. La tos la vam aguantar a ratlla a base de caramelets i poca cosa més... paracetamol, ibuprofeno, acetilsisteina i algun ventolín que altre...  tot remeis naturals 😏

El dimecres me'n vaig anara  a córrer pel faro... (córrer és un dir perquè no vaig aguantar ni 1km), però imagino que algo devia cremar...

En fi, esperem que aquesta "dosi de record" natural m'hagi servit per estar tranquilet durant aquestes vacances... vinga, bon estiu!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada