diumenge, 5 de juny del 2022

Siempre positifo... Nunca negatifo

 Bueno, el mite tarragoní ha baixat del pedestal i ha caigut a terra. Em vaig salvar de les altres onades... Les bombes queien a prop però devia ser sort.

Ahir li vaig fer un test a ma mare perque feia dies que havia vingut de l'Inserso amb una faringitis sospitosa...  I efectivament la prova va ser positiva.

Jo anava amb la mosca darrera l'orella perquè tenia una mica de faringitis... La Berta havia estat 3 dies amb febre... Que si els aires... Que si he agafat fred... I vaig decidir ferme-la  per descartar. Resultat: negatiu.

Però on jo veia blanc, la Meri veia una petita ombra de sospita. I per la nit va començar la tos i mocs... Així doncs, avui la he repetit..

 I touché!!! 2 ratlles clares... Era qüestió de temps... 












De moment, dia 1: la febre ha anat pujant. Fins a 38 i pico, i la cabrona és dura de pelar i li costa baixar a base de paracetamols.

Mocs i tos en mode "random"... A ratos si, a ratos no... A veure els propers dies, no vull mal de cap!!!

Per endavant, ens queda una setmaneta de tancament, series, play i sofà.... Perquè emigro al sofà... 

La costat positiu és que ja estaré inmunitzat per les properes vacances i potser m'estalvio una 4ª dosi....

En fi... Cuideu-vos!!!










P. D. Per passar millor el primer dia, el Nàstic m'ha donat una alegria i per uns moments m'ha fet oblidar els mocs, la ffp2 i tota la merda de setmana que em queda 😉

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada