dijous, 14 de maig del 2009

2010


Fins 2010 haurem d'esperar. Aquesta foto és la primera imatge de la 6a i última temporada de Lost. Un clàssic.
No us explicaré res, per no aixafar guitarres, però si he de dir 2 paraules per definir aquesta gran season finale diria TELA MARINERA ! Encara em dura l'estat de Shock i la gallina de piel.
No m'ha agradat que hi hagi tants fronts oberts, que no es tancarien ni amb 3 temporades més. No m'ha agradat quedarme orfe de Lost fins l'any que ve i m'ha faltat el Gran i estimat Desmond.
SI m'ha agradat l'emoció dels minuts finals, m'ha agradat alguna que altra "resposta" a tot l'entrellat, m'han agradat les actuacions, m'han agradat els 2500 interrogants que se'm passen pel cap després de veure el capítol.
I sobretot m'ha agradat, m'agrada i segur que m'agradarà, que igual que el gol d'Iniesta, el minut final de cada capítol i de cada final de temporada et deixi amb la mandibula desencaixada. LA HOSTIA!
M'han encantat les "variables" encara que de moment... em quedo amb la CONSTANT!
Paraula de Jacob.

1 comentari:

  1. He acabado de verlo ahora mismo !!
    Qué pasada !!!!
    NO he entendido nada por eso,.... jeje
    PERO QUÉ PASADA !!! Qué lejos queda el 2010.
    (Ya he dicho que el capítulo es una pasada?
    Un saludo !!!!!!

    ResponElimina