dijous, 15 d’octubre del 2009

Cuarto Milenio


Ahir vaig trobar en un arxiu històric la fotografia antiga del castell de Neuschwanstein. La fotografia data d'Octubre de 1918... i analitzant bé la fotografia, hi havia alguna cosa que no quadrava. A la torre de l'esquerra, una presència extranya em va fer ampliar la imatge. Vaig notar un aire fred que em recorria per darrera del clatell, i els pèls se'm van eriçar... (i els del cap i els braços, també).

Em vaig posar a treballar per intentar treure'n el desentrellat. Amb un potent software, que em va rular el meu amic Iker Jimenez, vaig anar processant la imatge. Cada vegada ho veia més clar... A LA TORRE DE L'ESQUERRA HI HAVIA ALGÚ!!!

Com podia ser, si el castell estava abandonat i deshabitat desde la mort de Ludwig II de Baviera? Era algú conegut?... fins que després d'hores de desencriptació, l'ordinador em va donar un reconeixement del 100% .
El seu nom... Otto I de Baviera !!

Vaig investigar una mica sobre l'Otto, i aquella història no tenia sentit. Otto havia estat declarat malalt mental i confinat en un altre castell feia molts anys... i havia mort l'octubre de 1916!
Vaig entrevistar als més ancians del poblat de Füssen, i em van confirmar que hi ha la llegenda que diu que el fantasma d'Otto I pot ser vist a la torre esquerra del castell de Neuschwanstein les nits de lluna plena, udolant com un llop, rient... i plorant la mort del seu germà Ludwig...
Ahir a la nit, no vaig poder dormir... i m'he despertat rient com un boig...
quina por!

5 comentaris:

  1. Espero que també poguessis fer gravacions de veu de l'Otto, que segur que serien d'allò més interessants...

    (ja tinc fons de pantalla nou)

    ResponElimina
  2. és veridic q m'ha despertat rient a "carcajada limpia",ho puc corroborar. He pensat : millor q no el despertis, a saber q cony està somiant!

    ResponElimina
  3. deixa la maria nen!! jajaj!! I d'on cony ha sortit la foto? Mon

    ResponElimina
  4. Otto i Ludovico és mereixen una sitcom però ja! :)

    ResponElimina