divendres, 5 de juliol del 2013

R.I.P. ?



L'altre dia vaig sentir una entrevista a un informàtic que parlava sobre les xarxes socials, i les tendències. I la veritat és que la va clavar bastant.
Resumint, per no ser molt pesat, deia que els blogs.... com aquest.... van esclatar i posar-se de moda cap allà al 2008... i que al 2013 estaven pràcticament agonitzant. Deia... a la vista està: quants comentaris tenen els blogs? .... i mirant el meu historial vaig pensar: quanta raó!

La tendència, a l'inici va ser fer públiques les converses, els comentaris, les experiències i les paranoies. Als blogs, la gent hi posava comentaris, discutien, insultaven... (al meu no vaig passar de 5 comentaris, però segur que en algun de Lost, arribaven a 1000).

I així va arribar el sr. Facebook. Podiem fer comentaris, fotos, xafardejar, etc...  Les converses eren més públiques. Molava.
Després va arribar el Twitter... on podies rajar de tot, parlar de tot, i que si volies, les converses s'anaven privatitzant. Era cool.
...i finalment, Watsapp. El rei dels xats no només ha matat als messenger, blogs, i als sms. També s'està carregant a Facebook... sinó, només cal mirar el  nivell de facebook ultimament.  Sí, sí... no tindreu accions de Facebook, no?

Doncs sí, que els blogs estan més morts que vius. Són putos missatges en una botella, que ja ni tant sols arriben a obrir-se.  Doncs en aquest blog, intentarem aguantar el temporal. Els pantalons de campana sempre tornen, no? Així al menys, obligarem als senyors de la Cía a espiar pàgines en català!


P.D. vinga va! una mica de feedback, home!  :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada