divendres, 9 de setembre del 2022

Escapada a Dinamarca: dia 2 (Copenhaguen) - part 2

 Aclariment: no estic de vacances (encara), ni estic a l'estranger, però com que estava tant cansat durant el viatge, que ho vaig anar deixant això del blog, i ara estic fent la sessió remember del viatget a Dinamarca.  Seguim!



Sortint del palau de Christiamborg, vaig haver de passar pel tub i em va tocar carregar al senyor mistinguet. Vam anar cap a la zona més pintoresca i característica de Copenhaguen. Nyhavn.
És l'antiga zona portuària del segle XVII, la zona típica de casetes del port, barquetes i bars a punta pala. La zona molt xula i turística, antic "barri vermell" reconvertit en zona de moda.  Un geladet va amansar les feres, sempre va bé.































Què fem, anem a veure la Sireneta? mmmm ens queia a mitja hora més de camí i no estàvem per tirar coets, o sigui que vam fer un tour d'una horeta pels canals....  la Meri no estava gens convençuda però al final ens hi vam fotre, i va ser tot un encert.... un passeig tranquil, amb una visió panoràmica de a ciutat.































Vam comprovar com Copenhagen és una ciutat pionera en arquitectura moderna. A tot el que li agradi l'arquitectura, allí xalaria.















Com deia, el tour pels canals va estar molt bé...  i ens va permetre veure zones que no hi haguéssim arribat caminant, palaus i esglèsies. Va ser un passeig tranquil i relaxant, on el senyor speaker anava fent brometes simpàtiques en anglès. Com que parlava relativament a poc a poc, encara l'enteniem prou. 




















Per postres, vam veure l'estàtua de la Sireneta des de l'aigua  i vam comprovar que era una turistada que ens vam estalviar (tot i que si la Meri m'hagués deixat, jo hi hagués anat igualment com a bon turista que sóc 😉).

















Tenia la seva gràcia passar pels ponts baixos i acotxar el cap per no tocar al sostre ni quedar-nos sense testa.


En acabar el tour pel canal, xino-xano vam anar desfent el camí fins a retornar a l'hotel. 



Les bateries ja s'anaven esgotant, i concretament les del Roc es van fondre damunt del meu cap 😊














Al mateix hotel vam degustar per sopar unes "delicatessens" comprades al Lidl més proper.... pizzetes, amanida i Carlsberg! un sopar com el dels Reis de Dinamarca 😉  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada