dijous, 1 de juliol del 2021

Vacunant

Avui he anat a vacunar al Palau d'esports de Tarragona. A vacunar... No a vacunar-me. Això ja ho vaig fer al febrer...









Cada dia m'arribaven missatges de que faltaven infermeres i al final em vaig decidir. No ho faig per les peles... De fet no sé ni com ni quan cobraré ...ho faig per veure si entre tots acabem aquesta merda de pandemia. 


Avui tocava posar Moderna... I se n'hem fet un fart... No les he comptat però 60 o 70 han caigut. M'he quedat sense saliva i he passat calor, però ha valgut la pena. 











El repertori ha estat variat... El que va amb patxorra, la que ve cagada per les agulles, la que es fa el selfie, la que planta el mòbil i es fa un autovideo, la que li dius que li posaràs Moderna i diu que no la vol i fot el camp... el braç dur que doblega l'agulla, el tatuat que li té por a les agulles... Catalans, castellans, marroquins, indis, xineses, russos, italianes... En la varietat està el gust.











En fi, que espero que com a mínim haver posat el meu granet de sorra. No serà l'últim.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada