divendres, 14 d’agost del 2009

Memòries d'Àfrica (IV): Nairobi i Amboseli




Després dels llacs, vam tornar a la capital, Nairobi. Ciutat que no vam poder disfrutar molt per la falta de temps i la por al que pugui passar. Vam anar a sopar al Carnívore, como no! ... arribar a aquell restaurant era com entrar al Area 51. Alambrades, militars... potser es protegien dels zombies? ... El més destacable va ser que vam menjar carn fins a reventar, cocodril inclòs (té gust a pollastre) i que vaig anar al lavabo i no vaig poder pixar per la pressió de dos "botones sacarinos" que m'estaven mirant mentre feia espasmes infructuosos. En acabar la meva "no pixera", un em va obrir l'aixeta i l'altre em va donar paper, tot esperant propina!! Pagar per no pixar? au va! ni que fos el Roy i el Moss de "los informáticos" pixant al teatre gay!!!!

Bueno, centrem-nos!.... unes horetes mes de carretera plena de pols ens acostarien a Amboseli. El parc aparentment més "fluixet" es va destapar com una passada, per animals i per paisatge. Si la teoria era veure algun que altre elefant amb el Kilimanjaro de fons... a) estava núvol i no es veia el Kilimanjaro i b) d'elefants n'hi havia.... un fotimer!.
Allò era l'arca de Noé! zebres, nyus, elefants, hipopotams, búfals, gaceles, antílops... tots junts disfrutant de l'herba i l'aigua. Aquí per fí he vist als elefants feliços (Meri dixit). Famílies d'elefants jugaven amb l'aigua, petits s'enfonsaven i aprenien a caminar...

A l'endemà de bon matí, desde l'hotel vam tenir la sorpresa de poder veure el mític Kilimanjaro "despejat". I a la punta de la muntanya, destaca una capa de neu i un punt vermell, que ampliant amb el zoom a tope, vaig veure clàrament que era el Javier Calleja esquivant "piedras como iglésias" :)
Tornariem pel matí al parc més antic de Kenia, però el Kilimanjaro va tornar a desaparèixer. Ens era igual, encara estavem flipant amb l'elefant gegant que acabava de passar a 5 metres del cotxe...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada